PSZCZÓŁKI

15.04.2021r.

RODZICE

j.angielski 15.04


14.04.2021r.

RODZICE

Segregowanie śmieci – karty pracy


13.04.2021r

RODZICE

KARTY PRACY -PLAC ZABAW

j.angielski

j.angielski

j.angielski


12.04.2021r.

Rodzice


09.04.2021r.

Rodzice


08.04.2021r.

Rodzice


07.04.2021r.

Rodzice

J.ANGIELSKI


06.04.2021r.

DLA RODZICA

Rodzice

KARTY PRACY WSIP

memory wies

przyroda-4-prezentacja-rodzaje-krajobrazow


02.04.2021r.

Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych

życzą panie z gr. „Pszczółki”

Rodzice5

wielkanoc-25-stron-1

wielkanocne zadania

zagadki wielkanocne


01.04.2021r.

Rodzice

J.ANGIELSKI 01.04


31.03.2021r.

Rodzice3

popcornowe owieczki

WIELKANOCNE ZADANIA


30.03.2021r.

Rodzice

wielkanocny eksperyment

J.ANGIELSKI

Pszczółki 30.03.


29.03.2021r.

Rodzice

cukrowe pisanki


06.03.2021r.

PORZĄDKI W OGRODZIE


05.03.2021r.

5 marca- DZIEŃ DENTYSTY

kolorowanka-Co się nie przyda do pielęgnacji zębów – kolorowanka do ściągnięcia i wydruku

kolorowanka-Znajdź rożnice – kolorowanka do druku dla dzieci

Puzzle-2


04.03.2021r.

LITERA W


03.03.2021r.

PRACA PLASTYCZNA


02.03.2021r.

WODA.EKSPERYMENTY.


01.03.2021r.

W MARCU


03.02.2021r.


02.02.2021r.

bajki-baśnie-prezentacja-dla-dzieci-m-wielgus(1)

baśniowy świat


01.02.2021r.

bajki

Z JAKIEJ BAJKI SA TO PRZEDMIOTY


ROZKŁAD DNIA

6:50 –8:40     schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zajęcia indywidualne

8:40 -9:00   zabawa ruchowa/ Przygotowanie do śniadania

9:00 -9:30    śniadanie

9:30-9:45     zabawy dowolne, przygotowanie do zajęć

9:45-10:45   zajęcia dydaktyczne  w tym j. angielski

10:45 -11:50   zabawy na powietrzu

11:50 -12:00   zabawa ruchowa przygotowanie do obiadu

12:00 -12:30  obiad

12:30-12:45  czynności higieniczne

12:45 -14:30  zajęcia indywidualne, zajęcia dodatkowe, odpoczynek , zajęcia
dydaktyczne
, zajęcia dodatkowe np. rytmika

14:30-14:45  zabawa ruchowa

14:45 -15:00  podwieczorek

15:00-17:00  praca indywidualna, zabawy dowolne, słuchanie bajek, zabawy
grupowe
, zajęcia dodatkowe.

                               

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.